Tillbaka

Blev inte mycket bloggande förns jag börjar om igen, men vart lite strul hur jag skulle göra med ridningen osv, de har inget med att jag skulle sluta iallafall, det kommer jag aldrig göra. Orkar bara inte gå in på allt, men mina beslut är iallafall gjorda och kommer fortsätta en dag på ridskola och rida min medryttar häst Frejda. Hann inte skriva ett inlägg om Frejda som jag skulle gjort innan då de blev ett uppehåll i bloggen. Men hann aldrig fixa en bild på henne, glömmer alltid min kamera -.- men ska till finaste och rida henne på tisdag så då måste jag komma ihåg kameran så jag kan berätta lite om henne men tanke på de är henne och ridskolan jag kommer skriva mycket om, då kan de vara bra för er läsare att veta vem Frejda är osv :) På sportlovet ska Jennifer komma och fota när jag rider så att det kan komma upp en snygg desing så inte bloggen ser så tråkig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0